Wij spelen een betekenisvolle rol. Wij ontzorgen de overheid (provincie en gemeenten) met onze gezamenlijke Shared Service Center en houden de ICT, Inkoop en HR voor deze organisaties op top niveau waardoor zij zich kunnen focussen op een betere dienstverlening richting de samenleving. Daarnaast brengen wij de kwaliteit van de overgenomen operationele taken op hoog niveau en zorgen we tevens voor verbetering en vernieuwing.

Dit krijg je als je bij Ons werkt
- Een mooie baan in een groeiende organisatie waarin aandacht is voor jou als professional en jouw ontwikkeling.
- Een dynamische werkomgeving met meerdere opdrachtgevers.
- Een toffe en moderne werkplek in het provinciehuis van Zwolle (op loopafstand van de stad).
- Veel zelfstandigheid en vrijheid en de kans om mee te bouwen aan onze groeiende organisatie.
- Goede balans in werk en privé en veel vrijheid in waar en wanneer jij je werk uitvoert.
- Ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen en doorgroeimogelijkheden.
- Goede arbeidsvoorwaarden en een mooi salaris. Daarbovenop krijg je nog een individueel keuzebudget van 17,05% van je maandsalaris. Dit kun je ook gebruiken voor bijvoorbeeld het kopen van extra vakantie-uren, fitness, studiekosten of de aanschaf van een fiets.
Benieuwd? We vertellen je graag wat meer over onze arbeidsvoorwaarden.
Dit is hoe solliciteren bij ons gaat
- Je ontvangt na jouw sollicitatie direct een ontvangstbevestiging in je inbox.
- Binnen een week na de sluitingstermijn ontvang je bericht of we met jou een gesprek aangaan.
- We maken kennis met elkaar om te kijken of we een klik hebben.
- Eventueel is er nog een vervolggesprek. Soms vragen we je ook een (online) assessment te maken.
- Als we beide enthousiast zijn, doen we jou een contractaanbod.
- Op naar jouw eerste werkdag!