HR Servicedesk scoort goede cijfers klanttevredenheid

26-06-2023

Melders zijn tevreden met de HR Servicedesk. Dit blijkt uit de beoordelingen van de enquêtes die de afgelopen drie maanden zijn uitgezet. De HR Servicedesk scoort gemiddeld een 8,2 😊! Daar zijn we supertrots op.

De HR servicedesk stuur na elke afhandeling van een melding automatisch een enquête.
De melder (onze partners) wordt gevraagd om feedback te geven over de HR Servicedesk en de afhandeling van de melding.
Een individuele melder ontvangt maximaal 1 enquête per 2 weken. Hierdoor worden er minder enquêtes verstuurd dan meldingen.
De tevredenheid wordt gemeten door de cijfers 2, 4, 5, 8 en 10. 

Feiten 

  • Sinds 1 februari zijn er 2868 enquêtes verzonden vanuit de HR Servicedesk. 
  • 13% van de verstuurde enquêtes zijn volledig ingevuld. 
  • 7,5% van de deelnemers maakte de enquête niet af. (Normaal is dit tussen de 15-30%). 
  • 90,3% van de ingevulde enquêtes zijn positief. 

Pluspunten 

  • Melders zijn zeer tevreden over de snelheid waarop de vraag of het verzoek is beantwoord. 
  • Melders zijn tevreden over de communicatie met de medewerker van de HR Servicedesk.  

Klanttevredenheidsmeting via Insocial
Wij werken continu aan het verbeteren van onze dienstverlening. Daarom vragen we onze gebruikers (onze partners) sinds 1 februari om feedback. Dit bericht gaat over de feedback die de HR Servicedesk heeft gekregen door middel van de klanttevredenheidmeting van Insocial.